Prekių grąžinimo sąlygos

  • Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties per 14 dienų nuo prekės gavimo ar paslaugų sutarties pasirašymo. Vartotojas privalo grąžinti prekes pardavėjui nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo pardavėjui dienos.

    Vartotojas turi išsiųsti arba perduoti prekes pardavėjui. Tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas padengia vartotojas.

    Vartotojas gali grąžinti kokybišką prekę pardavėjui ir atsisakyti sutarties, jeigu daiktas nebuvo naudojamas, yra nesugadintas, išsaugotos jo vartojamosios savybės, yra nepraradęs prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi daikto pirkimą iš pardavėjo įrodančius dokumentus bei prekės garantiją patvirtinantį dokumentą, jeigu toks yra. Pirkimą įrodančiais dokumentais gali būti laikomi kasos aparato kvitas, pirkimo - pardavimo kvitas, PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kita. Jeigu vartotojas neišsaugojo prekės pirkimo - pardavimo dokumento, prekė gali būti keičiama arba vykdomi kiti vartotojo prašyme nurodyti vartotojo reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
     

    Baldų garantijos ir prekių grąžinimas:

    • Grąžinama prekė turi būti originalioje, nesuplėšytoje, tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas).
    • Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
    • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
    • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (gamyklinis brokas), mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekės dalį į tinkamos kokybės prekės dalį arba grąžinti         už  prekę sumokėtus pinigus.
    • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
    • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

    Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu už grąžinamas prekes. Už mokamas paslaugas pinigai negrąžinami.

    Garantijos galiojimo sąlygos:

    • Surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
    • Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.

    Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

    • Pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
    • Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
    • Baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).